A két típus önmagáért beszél! Igazi legendák a nyolcvanas évekből! Az Audi Quattro a hírhedt Rally Group B-ben szerzett örökérvényű érdemeket, míg a Ford Sierra a Rally Group A mellett a brit túraautózásban, a BTCC-ben is jeleskedett. Két olyan nagyágyú, amelyek meghatározói voltak a nyolcvanas évek zártkasztnis autóversenyzésének legyen szó a poros, murvás, havas rallyról vagy az test-test elleni pályaautózásról. Ahogy a nagy autók, úgy apró Matchbox testvéreik is a kedvenceim. Egymás mellé helyezve őket pedig megfigyelhetjük a méretbeli különbségeket is, hiszen mindkét járgány 1:58 arányban készült.
Az Audi Quattro 1982-ben debütált a Matchbox sorozatban, rögtön rallys festéssel. Rá egy évre elkészült az utcai változata is metálszürke fényezéssel. Ilyen a mi autónk is, amely nagyon szép állapotban maradt meg. 36 év ellenére a rugózása még ma is, mint új korában. Egyedül a fekete fém alváz kopott meg itt-ott, s csak apró ütődések utalnak a kisautó korára. Makaói gyártmány, s egészen 1990-ig gyártásban maradt. Az metálszürke és rally festésen kívül kék, piros és sárga változatban is készült.
A fekete Ford Sierra XR4i az elsők között,1983-ban gurult le a makaói gyártósorról. Maga a típus egészen 1997-ig gyártásban maradt. Az utolsó fecskék a Light & Sound sorozatból kerültek ki, melyek szirénáztak és villogtak is ha picit lenyomtuk az első rugózást. A fényképeken szereplő Sierra nagytestvére egyébként a BTCC-ben, a Brit Túraautó Bajnokságban versenyzett Steve Soper kezei alatt. Érdemes megnézni milyen csatákat vívtak anno egymással a brit Sierrások
A valódi típusoktól elvonatkoztatva is két nagyon szép, masszív és erőt sugárzó kisautó a Sierra és a Quattro.