A Matchbox főmérnöke nem sokáig maradt tétlen a Lesney Products megszűnése után, s mikor a népszerű kisautók gyártása átkerült az Universal Toyshoz, Jack O'Dell kivásárolta a régi Lesney üzem gépeit és saját márkát alapított Lledo néven. Az 1982-ben alapított cég a néhai Models of Yesteryear hagyatékát vitte tovább, s többnyire a századelő autóiról készített másolatokat, melyekből már itt, a Kisautó Magazin hasábjain is került bemutatásra pár darab. S bár a Matchbox Y szériát sem minőségben, sem kidolgozottságban nem érte utol, egy igazán szép sorozattal gazdagította a modellautók szerelmeseit a Days Gone sorozat formájában. A sorozat egészen 1983-tól 1995-ig tartott, a Rolls-Royce Phantom II pedig 1985-ben látta meg a napvilágot.
A Lledo autókból sok készült, egy időben promóciós változatokat is gyártottak különböző cégek és márkák népszerűsítésére, így az áruk sem egetverő. A cikkben szereplő klasszikus Rolls-Royce az eredeti Days Gone sorozat tagjaként gurult elő Jack O'Dell műhelyéből 1985-ben. Az autó masszív, strapabíró de ezzel együtt, vagy talán ennek következtében a kidolgozása alulmarad a néhai Models of Yesteryear járgányokéhoz képest. Mondhatjuk, a Days Gone a budget Y széria, de még így is szép látvány egy-egy megkímélt példány. A mi Phantomunk eredeti dobozában maradt meg, játszatlan állapotban.
A nagytestvér 1929-ben készült a brit luxusmárka műhelyében, leváltva a korábbi Phantomot, új felépítménnyel és fejlesztett motorral. A Rolls-Royce már akkor is prémium márkának számított, s itt érdemes megjegyezni, hogy a kezdetekben repülőgépmotorokat gyártó brit vállalat az autók terén valójában csak a motort és az alvázat adta, a karosszériát akkoriban híres kocsiépítők készítették. A Rolls-Royce persze alaposan megválogatta a beszállítókat, így olyan neveket dolgoztatott, mint Park Ward, aki a Bugattinak is épített, vagy éppen a 200 éves múlttal rendelkező, 1720-ban alapított Thrupp & Maberly, akik Viktória királynőn kívül II. Mária portugál királynőnek is készítettek hintót.
A Phantom II a Rolls-Royce egy méltán legendás típusa, alig 1400 készült belőle. Működő példány már nehéz találni belőle, de a németországi Sinsheimi Technika Múzeumban megcsodálható egy kiállított példány. A 8000 köbcentis motor már önmagában ijesztő az autó orrában. Szerepelt egyébként az Indiana Jones Az Utolsó Kereszteslovagban is, mint a szultán kedvenc autója. Sajnos a Lledo modell azért nem adja vissza azt az eleganciát és luxust, amit a Phantom II képviselt. Más kérdés, hogy a mai, BMW égisze alatt gyártott Rolls-Royceokra fognak e így emlékezni, mint a múltszázadi, még brit csodákra.